Klantenservice SNS bank; mijn ervaringen

telefoonklantenservice - Klantenservice sns bankVeel Nederlanders vragen zich af waar de klantenservice van een bank zich precies mee bezighoudt. Ik heb een aantal jaar bij de klantenservice van de SNS bank gewerkt en heb in deze periode veel geleerd over waar wij als klantenservice mee konden helpen. U moet zich als klant goed realiseren, dat wij over de telefoon geen duidelijk beeld hebben van de situatie. In een aantal gevallen kunnen wij u daarom niet van dienst zijn. Waar wij wel mee kunnen helpen zijn administratieve problemen of problemen met de dienst die wij leveren. Waar kan de klantenservice van de SNS bank u mee helpen?

  • Het oplossen van betalingsproblemen
  • Regelen van internetbankieren
  • Adreswijzigingen

De klantenservice van de SNS bank helpt u graag bij het oplossen van diverse betalingsproblemen. Is uw pas defect? Wij sturen u een nieuwe op! Kunt u geen geld meer opnemen bij een bank, dan gaan we samen kijken hoe we dat kunnen oplossen. Voor de meeste betalingsproblemen kunt u bij ons terecht, maar wij kunnen u niet helpen aan een lening, of op andere manieren geld verstrekken. Daarvoor moet u een afspraak maken op één van onze kantoren. Waar wij wel goed mee kunnen helpen is het opstellen van internetbankieren. Heeft u nog nooit een online betaling gedaan, dan gaat er een wereld voor u open! Lekker vanuit huis al jouw favoriete producten bestellen, veilig via onze bank. Samen met u maken we een account aan om bij ons te kunnen internetbankieren. U krijgt de benodigde apparatuur toegestuurd en kunt binnen no time aan de slag. Ook bij vragen of opmerkingen over internetbankieren kunt u bij ons terecht. Wij helpen u graag bij het oplossen van digitale problemen of staan u bij tijdens een betaling. Toen ik werkte als medewerker van de klantenservice van de SNS bank hielpen we onze klanten met honderden verschillende problemen. Een groot gedeelte van de telefoontjes ging echter over internetbankieren of betalingsproblemen.

Klantenservice SNS bank; administratie

De klantenservice van de SNS bank kan u natuurlijk ook helpen bij administratieve kwesties. Gaat u verhuizen? Dan kunt u dit eenvoudig bij ons doorgeven. Wij zorgen ervoor dat onze systemen worden aangepast, zodat u post voortaan op het nieuwe adres bezorgd wordt. Ook halen wij automatisch uw oude adres uit ons systeem, zodat de nieuwe bewoner geen last van ons heeft. Wij kunnen ook helpen met het overzetten van een rekening naar een ander type. Vaak dient u hiervoor wel langs te komen bij een filiaal voor een definitieve bevestiging. Wilt u bijvoorbeeld een studentenrekening openen of wijziging, neem dan contact met ons op, dan kunnen we kijken wat we voor u kunnen doen. Tot slot kunnen wij u ook bijstaan in het openen van een spaarrekening. We staan u graag te woord over de verschillende mogelijkheden en de bijbehorende rentepercentages. Heeft u algemene vragen over onze bank, dan bent u bij ons ook aan het juiste adres. Ik hoop dat u nu wat duidelijker voor ogen heeft waar de klantenservice van de SNS bank u mee kan helpen.

Direct het juiste nummer

Dat waren mijn ervaringen met de klantenservice van de SNS bank. Ik ben inmiddels al een tijdje ergens anders werkzaam, dus misschien zijn bepaalde zaken veranderd, maar ik ben ervan overtuigd dat het overgrote deel van dit artikel nog helemaal klopt. Wilt u meer weten over de klantenservice van de SNS bank? Neem dan eens een kijkje op http://www.telefoonklantenservice.nl/bedrijven/telefoonnummer-klantenservice-sns-bank. Op deze site vind u alle informatie waar u naar op zoek bent. Ook ziet u direct het telefoonnummer dat u kunt bellen om met ons in contact te komen.