Snel contact met de klantenservice van Tele2

Tele2 klantenservice - Bel 0906-0708 - Klantenservice Support

Als je een telvisie hebt dan heb je uiteraard ook een abonnement. Hetzelfde geldt voor je internet en je telefoon. Wat de telefoon betreft heb je weer te maken met een onderscheid tussen de vaste lijn en de mobiele telefoon. Vaak kiezen mensen voor een alles-in-één pakket voor televisie, internet en telefonie. Dat kun je bijvoorbeeld regelen via Tele2. Dat is wel zo handig en zeer overzichtelijk. Je kunt dan je mobiele telefoonabonnement ook bij Tele2 afsluiten en dan heb je dus alles mooi onder 1 dak. Maar er kan natuurlijk eens iets misgaan. Een verbinding kan opeens niet meer werken, de tv kan opeens zwart beeld geven en je kunt te maken krijgen met allerlei soorten van storingen. In zulke gevallen is het belangrijk dat je de klantenservice van Tele2 snel kunt bereiken. Er is tegenwoordig allang niet meer één enkel telefoonnummer voor een provider. Je hebt verschillende telefoonnummers en daarnaast kun je vaak ook via de webcare diensten van een provider contact opnemen met diezelfde provider. Dat is met de klantenservice van Tele2 natuurlijk niet anders. Het is daarom ook fijn als je eerst naar een website kunt gaan waar je alle opties mooi op een rijtje ziet staan. Je hoeft dan niet zelf op de site te gaan speuren naar de juiste contactgegevens van de klantenservice van Tele2. Dat is wel zo handig, want daarmee bespaar je een hoop tijd. Daarnaast kun je via een dergelijke algemene website ook altijd de contactgegevens vinden van andere providers en instanties. Dus zodra je de klantenservice moet bellen van een energieleverancier of een andere internetprovider, dan kun je ook naar die ene algemene website surfen. De vraag is dan natuurlijk waar je naar toe moet surfen als je inderdaad via een dergelijke website contact wilt opnemen met de klantenservice van Tele2 of een andere klantenservice. Daarom vind je hieronder het webadres van de juiste website en je leest ook meteen wat je via zo’n website kunt bereiken.

Alle contactgegevens van de klantenservice van Tele2 vind je op klantenservice.support

Via de bovenstaande website kom je snel te weten via welke kanalen je contact kunt opnemen met de klantenservice van Tele2 en wat het kost als je dit via de specifieke kanalen doet. Zo kun je als klant bij Tele2 met je eigen mobiele telefoon gratis een 0800 nummer bellen. Mocht je echter geen mobiel telefoonabonnement bij Tele2 hebben, dan kun je via de vaste of mobiele telefoon contact opnemen met het reguliere telefoonnummer. Beide nummers vind je terug op de bovenstaande website. Mocht je je telefoon hebben verloren of is deze gestolen, dan kun je ook altijd contact opnemen met een speciaal gratis nummer waarmee je je telefoon direct kunt laten blokkeren. Op de website vind je ook meteen de openingstijden van de klantenservice. Dus je weet ook precies wanneer je kunt bellen. Ben je dus op de site op zoek naar het juiste telefoonnummer van de klantenservice van Tele2, dan kun je ook meteen zien of je direct kunt bellen of niet. Bellen geniet nog altijd de voorkeur onder de meerderheid van de mensen. Maar je kunt ook gewoon via het internet contact opnemen. Daarover lees je hieronder meer.

Maak gebruik van de verschillende webcare diensten

Je kunt ook met de klantenservice van Tele2 contact opnemen via 1 van de onderstaande webcare diensten:

  • Facebook
  • Twitter
  • Tele2 forum

Heb je een vraag die niet direct heel dringend is, dan kun je bijvoorbeeld eenvoudig even een berichtje achterlaten via Facebook. Je krijgt dan vanzelf een reactie en je kunt gewoon verder gaan met je bezigheden.